انعام دادن و آشنایی فرهنگ انعام دادن در جهان

فرهنگ انعام دادن در جهان | بخش گردشگری | PDF شامل :

? ۱- آشنایی با انعام دادن در کشور های همسایه

? ۲- نحوه استفاده صحیح انعام دادن

? ۳- به چه میزان باید انعام داد

? ۴- تفاوت انعام دادن در آسیا و اروپا


قیمت : ۲.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


نقشی که پاداش و مشوق ها در توسعه و پرورش یک فرهنگ شرکتی موفق ایفا می کنند، موضوع نوظهوری در دستور کار کمیته جبران خسارت و هیئت مدیره است.

فرهنگ انعام دادن در جهان : با این حال، در بسیاری از اتاق‌های هیئت مدیره، این گفتگو ناقص است: مدیران باید قبل از پرداختن به ویژگی‌های طراحی برنامه پرداخت، عقب‌نشینی کنند و ابتدا در مورد زمینه وسیع‌تر فکر کنند.

در حالی که تمرکز اصلی هیئت مدیره بر تیم مدیریت است، داشتن حس قوی از اشکال شناخت – پولی و غیره – که برای کارکنان مهم است و انگیزه می‌دهد و اینکه چگونه آن عوامل بر فرهنگ در کل سازمان تأثیر می‌گذارند، مهم است.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش گردشگری


کمی آشنایی با فرهنگ ها

ایجاد فرهنگ عملکرد با افراد آغاز می شود – استخدام، حفظ، توسعه و پاداش دادن به استعدادهای مناسب.

فرهنگ انعام دادن در جهان : این امر مستلزم توانمندسازی آن نیروی کار با فرصت ها و منابعی است که تعامل قوی ایجاد می کند، و همچنین برنامه های رسمی و غیررسمی به رسمیت شناختن که به ارضای نیازهای موفقیت و وابستگی کمک می کند.

لینک مفید : شرط قبولی آیلتس در دانشگاه کانادا

همچنین به سیستم‌ها یا فرآیندهای مدیریت عملکرد نیاز دارد که به تعریف و ردیابی پیشرفت در برابر اهداف تجاری و برنامه‌های توسعه شغلی کمک می‌کنند.

در زیر این چتر، هیئت‌ها می‌توانند کل سیستم‌های پاداش، از جمله برنامه‌های جبران خسارت و سایر اهرم‌هایی را که انگیزه‌بخش موفقیت مداوم هستند، بررسی کنند.

فرهنگ انعام دادن در جهان : مدیران و اعضای مدیریت می خواهند استعدادهای مناسب را برای دستیابی به اهداف تجاری خود به سازمان جذب کنند – استعدادی که انگیزه آن میل به توسعه و رشد، ماهرتر شدن و کسب مسئولیت بیشتر در طول زمان است.

لینک مفید : آشنایی با جزئیات قانون دابلین

با توجه به این فرض، دو سؤال کلیدی وجود دارد که هیئت مدیره باید در مورد توسعه استعداد، پیشرفت شغلی و سیستم های پاداش بپرسد که می تواند به تعریف فرهنگ یک شرکت کمک کند.

فرهنگ انعام دادن در جهان : اولین مورد این است که چگونه افراد در سازمان پیشرفت می کنند؟ دومین و شاید مهم‌تر این است که چه چیزی مشاغل را متوقف می‌کند یا از مسیر خارج می‌کند؟ آیا این «قوانین» (چه مکتوب یا نانوشته) به خوبی شناخته شده، به خوبی درک شده و به طور مداوم اعمال می شوند؟

لینک مفید : مکان های توریستی قزوین

واقعیت این است که یک شرکت می تواند یک برنامه جبرانی با دقت طراحی شده داشته باشد، و کارمندان ممکن است بتوانند تمام مانتراهای درست را در مورد ارزش های شرکت بازگو کنند.

فرهنگ انعام دادن در جهان : اما اگر راه پیشروی از طریق دستاوردهایشان نباشد، بلکه با مانور سیاسی، زور وحشیانه، یا پس این همان چیزی است که فرهنگ واقعی را تعریف می کند، ریسک پذیری بیش از حد. و این آب و هوا بسیار قدرتمندتر از هر برنامه پرداختی خواهد بود.

لینک مفید : لیست کشورهای بدون ویزا

به همین دلیل، هیئت‌ها و کمیته‌های جبران خسارات به تصویری کامل از رابطه بین جبران خسارت در رابطه با فرهنگ شرکتی نیاز دارند: تصویری که شامل پاداش‌های مالی و غیرمالی باشد و فراتر از مسئولیت‌های قانونی تعریف شده هیئت مدیره برای نظارت و جبران خسارت باشد.

فرهنگ انعام دادن در جهان : مدیر عامل و استعداد NEO. برای حمایت از فرهنگ مبتنی بر عملکرد که ارزش را به همراه دارد، هیئت مدیره باید درک روشنی از نحوه رشد و پاداش استعدادهای زیر مجموعه C داشته باشد.

لینک مفید : مهاجرت و آشنایی با بهترین کشور برای مهاجرت

باید ارزیابی و تعیین کند که آیا این فرهنگ از استراتژی‌های بلندمدت تجاری و رهبری شرکت پشتیبانی می‌کند یا خیر، و اگر چنین است، باید اطمینان حاصل کند که بین برنامه‌های جبران خسارت و سایر اشکال شناسایی و تمجیدها همسویی وجود دارد (نگاه کنید به نوار کناری، پاداش‌ها و شناخت)، نه تنها در C-suite، اما در سراسر سازمان.

فرهنگ انعام دادن در جهان : با این سطح از دانش و نظارت بر نحوه اعمال مدیریت استعداد شرکت، هیئت مدیره در بهترین موقعیت برای تعیین فلسفه‌ها و برنامه‌های جبران خسارت خواهد بود.

ما بر این باوریم که در آن نقطه، برای حمایت از فرهنگ، تمرکز باید بر روی اهداف اساسی جبران باشد: جذب، حفظ، و ایجاد انگیزه – و سپس پاداش.


فرهنگ انعام دادن در جهان

هیئت‌ها باید سؤالات درستی را بپرسند تا بفهمند که سازمان چه کاری انجام می‌دهد تا عملکردهای برتر را شناسایی کند.

آنها را به عنوان رهبران آینده توسعه دهد و اطمینان حاصل کند که خود کارمندان درک می‌کنند که چه چیزی برای موفقیت لازم است و چگونه سازمان از پیشرفت شغلی آنها حمایت می‌کند.

فرهنگ انعام دادن در جهان : در تعداد فزاینده‌ای از هیئت‌ها، کمیته‌های جبران خسارت رهبری این مسئولیت‌های مهم برای نظارت بر استراتژی استعدادها را بر عهده می‌گیرند.

لینک مفید : لیست کلیه خدمات کنسولی و هزینه آن

در “گزارش جبران خسارت مدیر ۲۰۱۶-۲۰۱۷″، یک مطالعه تحقیقاتی جامع که توسط NACD و Pearl Meyer انجام شد، مشخص شد که از بین بیش از ۱۴۰۰ شرکت عمومی، ۱۷ درصد نام و دامنه کمیته جبران خسارت را گسترش داده اند.

این نام ها عبارتند از: کمیته منابع حقوقی و رهبری، کمیته مدیریت پاداش و استعداد، کمیته توسعه پاداش و رهبری و حتی کمیته فرهنگ و پاداش. تغییرات در نام کمیته ها و منشورها می تواند پیام قدرتمندی از بالا به پایین در مورد تمرکز هیئت مدیره بر توسعه استعدادها در سراسر سازمان ارسال کند.

فرهنگ انعام دادن در جهان : علاوه بر این، یک نظرسنجی جهانی اخیر، «آیا هیئت‌ها فرهنگ رهبری ایجاد می‌کنند»، که توسط پرل مایر و بنیاد WomenCorporateDirectors انجام شد، پرسیده شد که آیا هیئت‌ها مسئولیت رسمی برای رهبری و/یا توسعه استعدادها را به سطح کمیته واگذار کرده‌اند.

لینک مفید : آشنایی با جزئیات قانون دابلین

در میان کسانی که این کار را انجام داده بودند، ۵۷ درصد گام های اضافی را برای اصلاح اساسنامه کمیته برداشته بودند و ۱۸ درصد نام کمیته را تغییر دادند تا این دامنه نظارتی گسترده تر را منعکس کند.

نمودارهای دایره ای برای داده های نظرسنجی رهبری

فرهنگ انعام دادن در جهان : کمیسیون روبان آبی NACD 2017 چهار ویژگی یک فرهنگ شرکتی سالم را ترسیم کرده است: همسویی، مسئولیت پذیری، شفافیت و انعطاف پذیری. ما بر این باوریم که یک فلسفه توسعه و جبران استعداد قوی و یکپارچه که در خدمت یک فرهنگ سالم است، این ویژگی ها را نیز دارد.

در اینجا ما سؤالات هیئت مدیره کامل و کمیته جبران خسارت را با سه مورد از عناصر اصلی شرکتی که در فرهنگ گرافیکی به عنوان نیروی متحد کننده در صفحه ۱۰ گزارش شناسایی شده اند.

لینک مفید : نکات بهداشتی مسافرت

همسو می کنیم: استعداد و توسعه رهبری، سیستم های شناسایی و پاداش، و اهداف و اهداف ما معتقدیم که اینها مناطقی هستند که می توانند مستقیماً تحت تأثیر غرامت قرار گیرند.

فرهنگ انعام دادن در جهان : در صورت پیگیری، هر یک از این سؤالات می تواند به هیئت مدیره کمک کند تا تصویر واضح تری از چگونگی تأثیر جبران خسارت بر فرهنگ سازمان به دست آورد. (برای نمونه‌هایی از «پرچم‌های قرمز» فرهنگی مرتبط با غرامت، به رسمیت شناختن و پاداش‌ها به نوار کناری مراجعه کنید.)

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : supporting-culture-through-compensation-recognition-and-reward-systems-page

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *