شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا (اختصاصی)

? شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا (اختصاصی) | تافل | بخش گردشگری PDF :

? ۱- شرایط قبولی تافل در کانادا

? ۲- جدول میانگین نمرات تافل



قیمت : ۱۱.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


کانادا همواره پذیرای دانشجویان بین المللی از سراسر جهان بوده است. زندگی شهری عالی، مقرون به صرفه بودن و بهترین سیستم آموزشی برای سالیان متمادی مورد توجه بوده است.

در حالی که الزامات اولیه باید هنگام درخواست برای تحصیل در کانادا برآورده شود، دانشجویان بین المللی نیز موظف به اعزام به دانشگاه هایی هستند که نمره ۷۵ تافل را در کانادا می پذیرند.

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : نزدیک به ۴۰۰+ دانشگاه و کالج دارای تافل در کانادا هستند. این یک آزمون تسلط انگلیسی به طور گسترده شناخته شده است که می تواند شانس شما را برای پذیرش در موسسات آموزشی برتر اینجا افزایش دهد.

بنابراین برای راهنمایی بهتر شما در مورد نسخه خانگی تافل که در کانادا پذیرفته شده است، این وبلاگ تنها چیزی است که برای شروع به آن نیاز دارید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش گردشگری


کمی آشنایی با کانادا

دانشگاه های پذیرفته شده تافل در کانادا و کالج های پذیرش تافل در کانادا بالا هستند. این یک آزمون مهارت زبان انگلیسی است که توسط بیش از ۴۰۰ موسسه آموزشی در این کشور پذیرفته شده است.

آزمون ترجیحی: بیش از ۸۰ درصد از برنامه های تحصیلات تکمیلی در کانادا آزمون تافل iBT را بر سایر آزمون ها ترجیح می دهند. نمرات تافل iBT بیشتر از مجموع تمام آزمون های انگلیسی دیگر به دانشگاه های کانادا ارسال می شود.

لینک مفید : مهاجرت به دانمارک

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : پذیرش در سراسر جهان: پذیرش در دانشگاه های دیگر را دریافت کنید.

تافل iBT شناخته شده ترین آزمون زبان انگلیسی برای تحصیل، شغل و مهاجرت در جهان است. دانشگاه‌ها و مؤسسات بیشتری از آن حمایت می‌کنند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید که در مواردی که اهمیت دارد برای کارکنان پذیرش برجسته خواهید بود.

لینک مفید : مکان های توریستی قزوین

امتحان در صورت راحتی: اکنون می توانید آزمون تافل iBT را در مرکز آزمون یا در خانه شرکت کنید. مراکز تست در سرتاسر جهان با قوانین ایمنی و بهداشتی بهبود یافته باز هستند، یا می توانید از راحتی در خانه خود تست کنید. نسخه های کاغذی اکنون در برخی مناطق موجود است.

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : اکنون همانطور که در مورد برخی از دلایل متعدد انتخاب تافل واضح هستید، اجازه دهید لیست دانشگاه ها و کالج هایی را در کانادا که نمرات تافل را قبول می کنند، بررسی کنیم.


برترین دانشگاه های پذیرنده تافل در کانادا

در جدول زیر شرایط تافل برای ۵ دانشگاه برتر کانادا را خلاصه کرده ایم. برای اطلاعات بیشتر روی نام دانشگاه ها در جدول کلیک کنید یا برای توضیحات گسترده هر دانشگاه به پایین بروید.

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : برای اینکه روند درخواست شما روان شود، ما بهترین تافل های پذیرفته شده در کالج های کانادا را به همراه نمرات تافل آنها فهرست کرده ایم تا به شما در آمادگی بهتر کمک کند.

لینک مفید : کشور های بدون ویزا برای ایرانیان

دانشجویان بین المللی ترجیح می دهند در کانادا تحصیل کنند زیرا این کشور همیشه انتظارات تحصیلی تعیین شده را ارائه می دهد. به عنوان یک دانشجوی بین المللی، دریافت نمره تافل خوب برای کانادا باعث می شود در موسسات آموزشی معتبر اینجا پذیرفته شوید.

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : اکنون که نمره TOEFL مورد نیاز برای کانادا را دارید، بیایید روند پذیرش شما در کانادا را تجارت کنیم.


آیا تافل در مهاجرت به کانادا پذیرفته می شود؟

پاسخ: تافل در مهاجرت به کانادا پذیرفته نمی شود اما در هنگام درخواست ویزای دانشجویی در کانادا به آن توجه می شود.

آیا نسخه خانگی تافل در کانادا و آیلتس یکسان است؟

پاسخ: تافل و آیلتس همان هدفی را دنبال می کنند که مهارت های زبان انگلیسی دانش آموزان را اندازه گیری می کند، اما تفاوت های خاصی دارند مانند:

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : سوالات تافل بیشتر چند گزینه ای هستند در حالی که با آیلتس، دانش آموزان ترکیبی از پاسخ های کوتاه، مقاله و غیره خواهند داشت.

لینک مفید : انعام دادن و آشنایی فرهنگ انعام دادن در جهان

امتحانات تافل مبتنی بر کامپیوتر است در حالی که با آیلتس باید با یک انسان دیگر در ارتباط باشید.

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : از آنجایی که امتحانات تافل مبتنی بر کامپیوتر است، باید از صفحه کلید برای نوشتن پاسخ ها استفاده کنید در حالی که در آزمون آیلتس، پاسخ ها باید دست نویس باشند.


شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا

پاسخ: کانادا نمرات تافل و آیلتس را به همراه برخی دیگر از نتایج آزمون های مهارت انگلیسی مانند PTE، Duolingo و غیره می پذیرد.

دانشگاه های مورد پذیرش تافل در کانادا چه شرایطی دارند؟

لینک مفید : لیست کشورهای بدون ویزا

پاسخ: هیچ معیار دقیقی برای واجد شرایط بودن برای دانشجویانی که برای دانشگاه هایی که نمره ۷۵ تافل را در کانادا می پذیرند، وجود ندارد.

شرط قبولی تافل در دانشگاه کانادا : دانش آموز باید قبل از درخواست از یک عامل اطمینان حاصل کند که باید استاندارد دوازدهم یا کلاس ۱۲ یا دبیرستان را گذرانده باشد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : toefl-score-accepted-for-colleges-and-universities-in-canada

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *