سانتافه همراه با راهنمای فارسی آپشن های سانتافه

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه | بخش گردشگری | PDF شامل :

? ۱- مشخصات فنی خودرو سانتافه

? ۲- اصول نگهداری از خودرو سانتافه



قیمت : ۹.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


سانتافه یک جایگزین شیک برای کراس اوورهای سه ردیفه کم طعم ارائه می دهد. ظاهر زیبای آن، مطمئناً زیبا است، اما با قابلیت حمل بار و فضای ردیف سوم مسافران همراه است.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : یک موتور V-6 تصفیه شده عضله بکسل را فراهم می کند، اما شتاب و مصرف سوخت از اکثر رقبا عقب است.

سانتافه با ویژگی‌هایی که از سطح تریم پایه SE شروع می‌شود و در محدوده مدل‌ها به طور فزاینده‌ای لوکس می‌شود، ارزش خود را بیان می‌کند.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش خودرو


کمی آشنایی با سانتافه 

باربری خانوادگی هیوندای برای سال ۲۰۱۸ یک خط تولید ساده دارد زیرا با تریم لیمیتد میان رده خداحافظی می کند.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : Blue Link، اشتراک تله‌ماتیک هیوندای، اکنون با سه سال خدمات رایگان ارائه می‌شود. چند تغییر جزئی تریم فهرست به‌روزرسانی‌ها را تکمیل می‌کند.

موتور، گیربکس و عملکرد

تنها پیشرانه سانتافه یک پیشرانه ۳.۳ لیتری V-6 با قدرت ۲۹۰ اسب بخار است که به گیربکس شش سرعته اتوماتیک متصل شده و از چرخ های جلو حرکت می کند. تمام چرخ محرک اختیاری است.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : V-6 یک واحد متعادل است که هیچ درشتی قابل تشخیصی را در سراسر محدوده دور از خود نشان نمی دهد، اگرچه شتاب آن از برخی رقبا عقب است.

لینک مفید : آشنایی با دفترچه راهنمای فیدلیتی

تعویض دنده از ۶ سرعته ملایم است، اما گیربکس اغلب کند است تا به ورودی های راننده واکنش نشان دهد. برای کسانی که تریلر می کشند، سانتافه حداکثر ظرفیت یدک کشی ۵۰۰۰ پوند را ارائه می دهد.

سواری سانتافه ترکیبی است و کابین را از توده ها و دست اندازها عایق می کند. این همان کاری است که اکثر کراس اوورهای سه ردیفه امروزی انجام می دهند: به اندازه کافی اما نه ورزشی. فرمان در سمت سبک قرار دارد و بازخورد بسیار کمی به دستان راننده منتقل می شود.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : روش های آزمایش و گزارش مصرف سوخت EPA در طول زمان تغییر کرده است. برای آخرین و دقیق‌ترین اعداد مصرف سوخت در خودروهای فعلی و قدیمی‌تر، وزارت انرژی ایالات متحده استفاده می‌کنیم.

لینک مفید : راهنمای تخصصی انتخاب رینگ اسپرت

تحت عنوان «پیدا کردن و مقایسه اتومبیل‌ها» روی ابزار «مقایسه کنار هم» کلیک کنید تا رتبه‌بندی EPA را برای برند، مدل و سال مورد علاقه خود بیابید.


فضای داخلی، راحتی و باربری

کابین سانتافه بسته به سطح تریم می‌تواند ساده یا پیچیده باشد، اما در هر صورت مواد داخلی یک کیسه ترکیبی هستند، زیرا پلاستیک‌های ارزان قیمت با پنل‌های لمسی نرم با بافت زیبا ترکیب می‌شوند.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : طراحی داخلی سردرگم و ردیف سوم فشرده فضایی راحت را به هم می زند. کنترل تهویه مطبوع خودکار دو منطقه ای اکنون در تریم پایه SE و همچنین صندلی راننده برقی با تنظیمات کمری استاندارد است.

لینک مفید : کاتالوگ راهنمایی فیدلیتی

تریم‌های نهایی فهرستی طولانی از ویژگی‌های لوکس مانند سطوح چرمی صندلی‌ها و صندلی‌های جلو با گرم‌کن و تهویه دارند.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : در حالی که حجم بار سانتافه در این بخش بهترین نیست، اما همچنان فضای کافی را ارائه می‌کند و کابین‌های داخلی همگی به خوبی قرار گرفته‌اند و شکل هوشمندانه‌ای دارند.

اطلاعات سرگرمی و اتصال سانتافه 

سانتافه SE پایه دارای یک سیستم اطلاعات سرگرمی با صفحه نمایش لمسی ۷ اینچی است که شامل رادیو ماهواره ای SiriusXM، اتصال USB، تلفن بلوتوث و پخش جریانی، Apple CarPlay و Android Auto، صدای شش بلندگو و سرویس متصل Hyundai BlueLink است.


راهنمای فارسی آپشن های سانتافه

تریم های بالاتر به صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی، ناوبری و سیستم صوتی ممتاز ارتقا می یابند.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : صفحه نمایش های لمسی پاسخگو و آسان برای استفاده هستند، اما Wi-Fi داخلی در دسترس نیست.

  • نحوه خرید و نگهداری خودرو
  • خرید و لیزینگ خودروی جدید در نمایندگی خودرو
  • نحوه خرید یا اجاره ماشین جدید
  • خرید ماشین دست دوم در نمایندگی ماشین دست دوم
  • نحوه خرید ماشین دست دوم
  • یک خانواده از شستن وسیله نقلیه قرمز خانواده خود لذت می برد
  • چگونه ماشین خود را تعمیر، نگهداری و مراقبت کنیم
  • ویژگی های ایمنی و رتبه بندی تست تصادف
  • رتبه بندی ایمنی کلی (NHTSA)

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : برای اطلاعات بیشتر در مورد نتایج تست تصادف هیوندای سانته فه، از وب سایت های اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه (NHTSA) و موسسه بیمه ایمنی بزرگراه (IIHS) دیدن کنید.

لینک مفید : آموزش تعمیر ماشین

تنها با سه سطح تریم و یک گزینه، انتخاب سانتافه مناسب چندان دشوار نیست. ما فکر می کنیم نقطه شیرین SE Ultimate است که با ویژگی های راحتی و ایمنی که می خواهید همراه با یک سیستم سرگرمی و ناوبری بزرگتر و یک سیستم صوتی فراگیر ارائه می شود.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : متأسفانه، ویژگی های ایمنی پیشرفته، مانند کاهش برخورد از جلو، تنها در بسته اختیاری Tech موجود است. برای دریافت آنها باید هزینه بیشتری بپردازید.

مدل های هیوندای سانتافه ۲۰۱۸

سانتافه یک SUV متوسط ​​با شش یا هفت سرنشین است که در سه سطح تریم و دیفرانسیل جلو یا چهار چرخ متحرک موجود است.

بدون توجه به تریم، هر سانتافه با یک موتور ۳.۳ لیتری V6 (290 اسب بخار، ۲۵۲ پوند فوت گشتاور) و گیربکس شش سرعته اتوماتیک عرضه می شود.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : دیفرانسیل جلو در تمام سطوح تریم استاندارد است، در حالی که سیستم چهار چرخ محرک اختیاری است و شامل برف پاک کن شیشه جلو می باشد.

لینک مفید : لیست نمایندگی مجاز شرکت آسان موتور

سانتافه SE شما را با چراغ های LED، آینه های جانبی گرم شونده، چرخ های ۱۸ اینچی، کنترل آب و هوای خودکار دو منطقه ای، صندلی نیمکت ردیف دوم تاشو با تقسیم ۴۰/۲۰/۴۰ و صندلی راننده با قابلیت تنظیم برقی شروع می کند.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : از ویژگی های الکترونیکی می توان به صفحه نمایش اطلاعات سرگرمی ۷ اینچی، دوربین دید عقب، ادغام گوشی هوشمند اندروید اتو و اپل کارپلی، ارتباطات Blue Link هیوندای و سیستم صوتی با شش بلندگو با رادیو ماهواره ای اشاره کرد.

لینک مفید : روشن کردن خودرو key less بدون ریموت

شما می توانید SE Ultimate را با چرخ های استاندارد ۱۹ اینچی و چراغ های مه شکن LED آن متمایز کنید.

ویژگی های استاندارد اضافی عبارتند از سانروف، صندلی چرمی، گرمکن صندلی های جلو و ردیف دوم، فرمان گرم شونده، صندلی های جلو دارای تهویه و صندلی سرنشین جلو با قابلیت تنظیم برقی.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : صفحه نمایش لمسی ۸ اینچی دارای ناوبری و سیستم صوتی ارتقا یافته با ۱۲ بلندگو است. سرنشینان ردیف سوم به یک پورت USB دسترسی پیدا می کنند، در حالی که یک پریز ۱۱۵ ولت به قسمت بار اضافه شده است.

لینک مفید : تویوتا راوفور

امکانات رفاهی شامل کلید مجاورت با استارت دکمه ای، درب آسانسور بدون هندز و آفتابگیرهای شیشه سمت عقب است. ارتقای ایمنی شامل نظارت بر نقاط کور، هشدار ترافیک متقابل عقب، سنسورهای پارک عقب و سیستم دوربین پارک چندگانه است.

راهنمای فارسی آپشن های سانتافه : جدای از برخی تفاوت‌های ظاهری جزئی، مانند چراغ‌های عقب LED و رنگ‌های نقره‌ای، Limited Ultimate مانند SE Ultimate مجهز است به جز یک تفاوت کلیدی: ردیف دوم به جای نیمکت، صندلی‌های کاپیتانی دارد. این چیدمان صندلی ها ظرفیت مسافر را به شش نفر کاهش می دهد.

لینک مفید : خودرو تویوتا chr

بسته فناوری موجود برای SE Ultimate و Limited Ultimate مجموعه‌ای از ویژگی‌های ایمنی پیشرفته را اضافه می‌کند که شامل کروز کنترل تطبیقی، هشدار و کاهش برخورد از جلو، هشدار خروج از خط و چراغ‌های زنون با نور بالا خودکار است.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : ۲۰۱۸ Hyundai Santa Fe

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *