راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند

? راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند | بخش تجربه PDF :

? ۱- آسانسور دیاموند چیست

? ۲- نحوه راه اندازی و نصب



قیمت : ۳۷.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


شما زندگی را در خانه فعلی خود ساخته اید، و نمی خواهید با افزایش سن مجبور به ترک آن شوید. بیش از سه چهارم بزرگسالان بالای ۵۰ سال گفته اند که به جای نقل مکان به یک محل سکونت جدید یا یک جامعه کهنسال، دوست دارند با افزایش سن در خانه های خود بمانند.

اگر خانه شما بیش از یک طبقه دارد، بالا و پایین رفتن از پله ها می تواند به دلیل تغییرات فیزیکی که گهگاه با افزایش سن همراه است، چالش برانگیز باشد. خوشبختانه، اگر امیدوارید تا زمانی که ممکن است در خانه بمانید، گزینه هایی دارید.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش تجربه


راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند

یک گزینه این است که یک آسانسور مسکونی در خانه خود نصب کنید. اگر بالا رفتن از پله ها سخت می شود، آسانسور مسکونی به شما کمک می کند تا به راحتی از طبقه ای به طبقه دیگر بروید. آسانسور همچنین بسیار جذاب تر از سایر گزینه های کمک حرکتی است و می تواند به افزایش ارزش خانه شما کمک کند.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : حتی اگر بازنشستگی و سالمندی سال‌ها در آینده باشد، نصب آسانسور خانگی در حال حاضر می‌تواند مزایای بسیاری را به همراه داشته باشد. آسانسور حمل وسایل سنگین را از یک طبقه به طبقه دیگر آسان می کند.

لینک مفید : مراکز بیمه و راهنمای نشانی مراکز بیمه ای

اگر افرادی که محدودیت حرکتی دارند به خانه شما مراجعه کنند، می توانند به راحتی از یک اتاق به اتاق دیگر و از طبقه به طبقه دیگر حرکت کنند.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : دلایل شما برای نصب آسانسور در خانه هرچه که باشد، دانستن اینکه در فرآیند نصب آسانسور چه اتفاقی می افتد و چقدر طول می کشد، می تواند به شما کمک کند تا پروژه بازسازی یا نوسازی بعدی خود را طوری برنامه ریزی کنید که با زندگی و برنامه خود مطابقت داشته باشد.


آسانسور خانگی چگونه نصب می شود؟

فرآیند نصب آسانسور خانگی بر اساس چند عامل مانند طراحی خانه و ترجیحات صاحب خانه می تواند متفاوت باشد. نصب به سن خانه نیز بستگی دارد.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : اگر خانه جدیدی را از ابتدا می‌سازید، می‌توانید یک آسانسور را در نقشه‌ها بگنجانید و آن را به عنوان بخشی از ساختمان نصب کنید. یک خانه قدیمی یا موجود را می توان بازسازی کرد تا امکان نصب آسانسور مسکونی را فراهم کند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای کمپرسور ال جی (LG)

بسته به سن و سبک خانه فعلی شما، ممکن است طوری طراحی شده باشد که نصب آسانسور بعدا آسان باشد. برخی از سازندگان و معماران خانه، کمدها را روی هم می چینند، به این معنی که کمدها مستقیماً روی هم در هر طبقه از خانه ساخته می شوند.

کمدها معمولاً با اندازه چاه آسانسور مسکونی استاندارد مطابقت دارند. آنها همچنین حاوی چراغ ها، پریزها و سایر اتصالات مناسب و کفپوش موقت هستند.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : اگر خانه شما به گونه ای ساخته نشده است که به راحتی امکان نصب آسانسور را فراهم کند، بعداً نگران نباشید.

لینک مفید : رمز گشایی جوغن ها

اگر با آسانسورهای مسکونی کار می کنید، یکی از نمایندگان آموزش دیده ما به نیازهای خاص شما گوش می دهد و به شخصی سازی آسانسوری که در خانه شما کار می کند کمک می کند. ما با شما همکاری خواهیم کرد تا به شما کمک کنیم مکانی را در خانه خود پیدا کنید که برای آسانسور مناسب است.


انتخاب نوع آسانسور

سبک و اندازه خانه شما بر آسانسور مناسب شما تأثیر می گذارد. آسانسورهای مسکونی دو نوع آسانسور را برای مصارف خانگی ارائه می دهند – کششی و هیدرولیک.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : بهترین نوع برای خانه شما بستگی به موقعیت مکانی، فضای بالای سر موجود و فضای موجود در خانه شما دارد.


آسانسورهای کششی

آسانسورهای کششی ما به گونه ای طراحی شده اند که در فضا صرفه جویی کنند، زیرا به اتاق ماشین نیاز ندارند. اگرچه آسانسورهای کششی برای مصارف خانگی طراحی شده اند، اما از همان فناوری آسانسورهای موجود در ساختمان های تجاری استفاده می کنند.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : یکی از برجسته ترین مزایای آسانسور کششی این است که بی صدا و روان کار می کند.

لینک مفید : واژگان بورس

این سیستم از تسمه یا طناب های فولادی برای بلند کردن کابین از طبقه به طبقه دیگر استفاده می کند. آسانسورهای کششی مسکونی به طرز باورنکردنی از نظر انرژی کارآمد، روان کار می کنند و نگهداری آنها آسان است.


آسانسورهای هیدرولیک

یک آسانسور هیدرولیک وقتی در خانه شما نصب می شود نیاز به ماشین آلات مجزا دارد. اتاق ماشین تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی آسانسور و اطمینان از سواری نرم و ملایم در بالا و پایین را در خود جای داده است.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : اگرچه اتاق مجزا است، اما لازم نیست خیلی بزرگ باشد یا فضای قابل توجهی را در خانه اشغال کند.

لینک مفید : دفترچه راهنمای اسپیلت دوو

آسانسورهای هیدرولیک مسکونی با همان معیارها و مشخصات مورد استفاده در آسانسورهای تجاری ساخته می شوند اما در کسری از اندازه.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : در حالی که یک آسانسور هیدرولیک به فضایی برای ماشین آلات مجزا نیاز دارد، همچنین دارای ردپای عمودی کوچک تری نسبت به آسانسور کششی است که آن را گزینه بهتری برای خانه های بدون سقف بلند می کند.


طراحی کابین آسانسور

بعد از اینکه شما و شرکت آسانسور خانگی تان نوع آسانسوری را که برای خانه شما مناسب است انتخاب کردید، مرحله بعدی فرآیند کار روی طراحی کابین است.

لینک مفید : چگونه از اعتیاد به مواد ها بیرون بیایم ؟

Residential Elevators دارای یک تاکسی‌ساز آنلاین است که به شما امکان می‌دهد از میان طیفی از سبک‌های کابین مختلف و همچنین پوشش‌های مختلف داخلی، گزینه‌های سقف، سبک‌های نرده، سبک دروازه و چیدمان وسایل انتخاب کنید.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : فرقی نمی‌کند کابینی شیک و مدرن بخواهید یا روستایی و خانگی، قبل از نصب آسانسور در خانه، متوجه خواهید شد که کابین چگونه به نظر می‌رسد.

حالا برای بخش فنی. یک پیمانکار قبل از نصب آسانسور خانگی شما باید چند کار را انجام دهد یا تأیید کند. حداقل شرایط لازم برای شروع کار مشابه است اما بسته به اینکه با آسانسور کششی یا هیدرولیکی می روید تا حدودی متفاوت است. ایالت های مختلف نیز نیازمندی های کد متفاوتی دارند.

لینک مفید : راهنمای ماشین لباسشویی بوش

ما با شما کار خواهیم کرد تا مطمئن شوید آسانسور خانه شما با کدها و انتظارات حوزه قضایی محلی شما مطابقت دارد.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : بالابر و چیدمان: برای آسانسورهای هیدرولیک و کششی، بالابر باید مربع و شاقول، شفاف، خشک و در داخل تمیز باشد. یک نماینده فروش می تواند ابعاد مورد نیاز را با شما بررسی کند تا مطمئن شود که بالابر به روز است.

مسدود کردن قاب چوبی: الزامات مسدود کردن قاب چوبی قبل از نصب برای ارتفاعات هیدرولیک و کششی یکسان است. باید گل میخ های کاج ۲ در ۱۲ اینچی وجود داشته باشد که در کل راهرو بالا و پایین حرکت کنند و در فاصله ۱۲ اینچ از خط مرکزی دیوار ریل قرار گیرند.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : چوب باید با استفاده از پیچ و مهره های تاخیری ۳/۸ در ۲.۵ اینچ به تکیه گاه های دیوار متصل شود. پشتیبانی افقی هر ۱۲ فوت عمودی مورد نیاز است.

لینک مفید : دفترچه راهنما فلزیاب مدل deep pro 121 muli

حداقل گودال: حداقل گودال ۸ اینچ برای هر دو نوع آسانسور مورد نیاز است. برای آسانسورهای کششی، گودال باید بتواند بار ۵۱۰۰ پوندی را تحمل کند. بار مورد نیاز برای یک آسانسور هیدرولیک ۳۹۰۰ پوند است.

اتاق ماشین: اگر می خواهید یک آسانسور هیدرولیک نصب کنید، یک اتاق ماشین باید ایجاد شود. در حالت ایده آل، اتاق در پایین ترین سطح، در کنار آسانسور قرار دارد. باید حداقل ۴ فوت در ۴ فوت اندازه گیری شود.

همچنین در صورت لزوم باید بالای منطقه سیل قرار گیرد، اما ترجیحاً در اتاق زیر شیروانی نباشد. اتاق ماشین را می توان از راه دور قرار داد، اما انجام این کار به لوله اضافی نیاز دارد.

برداشتن سقف یا کف: پیمانکار باید یک دهانه بین طبقات ایجاد کند تا آسانسور از آن عبور کند.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : اگر معمار خانه را با کمدهای انباشته و کفپوش موقت بین آنها طراحی کند، ممکن است این روند ساده باشد. اگر کف‌ها و سقف‌ها قابل توجه‌تر باشند، این مرحله از فرآیند می‌تواند بیشتر طول بکشد، اما هنوز هم بسیار قابل انجام است.

لینک مفید : کشف رمز گنج

قبل از نصب آسانسور در خانه شما باید برخی از الزامات برق و مخابرات رعایت شود. برق اصلی آسانسور باید از سرویس اختصاصی ۲۴۰ ولت ۳۰ آمپر با زمین و از سرویس ۱۲۰ ولت ۲۰ آمپر هر دو در جعبه برق ۴ در ۴ باشد.

۲۴۰ ولت سیم سیاه، قرمز، سفید و زمین را به فضای دستگاه تغذیه می کند. یک برقکار دارای مجوز که به طور کامل نیازهای لازم را می داند باید الزامات برق را نصب کند.

راهنمای نصب و راه اندازی آسانسور دیاموند : اگر یک درب برقی در آسانسور نصب شده باشد، ممکن است برق اضافی مورد نیاز باشد. علاوه بر این، آسانسور نیاز به یک مخزن GFI، یک چراغ اختصاصی با کلید و حفاظ لامپ و یک خط تلفن فعال نصب شده بالای سر در بالابر یا اتاق زیر شیروانی دارد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : guide-to-home-elevator-installation-process

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *