سحر و جادو و از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ جادوی سیاه که به عنوان جادو نیز شناخته می شود، استفاده از نیروی ماوراء طبیعی برای اهداف شیطانی و خودخواهانه و انجام اعمال بد برای از بین بردن جسمی یا روحی یا مالی شخصی است.

? از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد؟ | بخش متافیزیک PDF :

? ۱- راه های تشخیص جادو

? ۲- سحر و جادو در خانه



قیمت : ۱۶.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


این کار را می توان با استفاده از مو، لباس، عکس یا نگاه مستقیم به چشم قربانی انجام داد. تمرین جادوی سیاه چیز جدیدی نیست، از نسل ها قبل انجام شده است و از این رو ما باید در این زمان از Kalyug که توسط افراد بسیار کمی احاطه شده اید بسیار مراقب باشیم.

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ افرادی که دارای طالع بینی ضعیف هستند یا دارای موقعیت های بد سیارات در طالع بینی هستند، اهداف آسان جادوی سیاه هستند زیرا هاله ضعیفی در اطراف خود دارند.

ما تمایلی به این نداریم که قربانی این زودهنگام شویم، اما برخی علائم اساسی مانند اختلال در خواب، رویاهای بد مانند افتادن از ارتفاع، تیره شدن چهره، سردرد، رفتار غیرعادی و غیره وجود دارد.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک


جادوی سیاه چیست؟

شما باید درک کنید که انرژی فقط انرژی است. نه الهی است و نه شیطانی. شما می توانید از آن هر چیزی بسازید – خدا یا شیطان. مثل برق است. برق الهی است یا شیطان؟ وقتی خانه شما را روشن می کند، این امر الهی است.

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ اگر صندلی برقی شد شیطان است. این فقط به این بستگی دارد که چه کسی آن را در آن لحظه اجرا می کند.

در واقع، پنج هزار سال پیش، آرجونا همین سوال را از کریشنا پرسید: “اگر می گویید همه چیز همان انرژی است و همه چیز الهی است، اگر همان خدایی باشد که در دوریودانا وجود دارد، چرا او اینگونه عمل می کند؟” کریشنا خندید، چون بعد از تمام آموزش ها، آرجونا هنوز داشت به این سوال ساده، ابتدایی و کودکانه برمی گشت. کریشنا پاسخ داد: «خدا نیرگونا است، خدا نیرگوناست.

او هیچ صفتی از خود ندارد.» یعنی فقط انرژی خالص است. شما می توانید از آن هر چیزی بسازید. ببری که برای خوردن تو می آید نیز همین انرژی را دارد، خدایی که ممکن است بیاید و تو را نجات دهد نیز همین انرژی را دارد.

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ آنها فقط به روش های مختلف عمل می کنند. وقتی در حال رانندگی با ماشین خود هستید، خوب است یا بد؟ هر لحظه می تواند زندگی شما را بسازد یا زندگی شما را بگیرد، اینطور نیست؟

لینک مفید : پرواز روح

پس آیا مردم می توانند جادوی سیاه انجام دهند؟ قطعا آنها می توانند. اگر استفاده های مثبت وجود داشته باشد، استفاده های منفی نیز وجود دارد. یکی از وداها، آتاروانا ودا به استفاده از انرژی ها برای مثبت و منفی اختصاص داده شده است. اما چیزی که من دیده ام این است که بیشتر اوقات این چیزها روانی هستند.

کمی از آن ممکن است وجود داشته باشد، اما بقیه آن ذهن خود شماست که شما را دیوانه می کند.

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ اگر بخواهم شما را دیوانه کنم، مجبور نیستم هیچ جادوی سیاه واقعی انجام دهم. فردا صبح که از خانه خود بیرون آمدید، فرض کنید یک جمجمه و مقداری خون در همه جا وجود دارد، وقتی این را دیدید، همین! شما مریض خواهید شد، کارتان خراب خواهد شد، همه چیز منفی برای شما اتفاق خواهد افتاد، زیرا ترس خاصی شما را فرا گرفته است.

هیچ جادوی سیاهی انجام نشده است. فقط برخی از نمادها که نشان می دهد به نظر می رسد این نوعی جادوی سیاه است، ذهن شما را از بین می برد. بنابراین بیشتر اوقات، فقط روانی است. حتی اگر جادوی سیاه برای شما انجام شود، تنها ده درصد ممکن است واقعی باشد.

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ بقیه اش اینه که خودت رو نابود میکنی به همین دلیل است که با نمادگرایی همراه است. آنها تأثیر روانشناسی خود را بر شما درک کردند. به محض ایجاد نمادگرایی، شما فقط خود را نابود می کنید.


چگونه جادوی سیاه را حذف کنیم؟

اما بله، علمی وجود دارد که در آن می توان از انرژی آنها برای آسیب رساندن به شخص دیگری استفاده منفی کرد. حفاظت چیست؟ یک چیز این است که اگر در سادانای روحانی هستید، نیازی نیست در مورد همه آن چیزها زحمت بکشید. حتی لازم نیست به آن چیزها فکر کنید.

لینک مفید : چشم سوم

راه دیگر این است که می‌توانید از محافظ‌های خاصی مانند رودرکشا استفاده کنید، که مانند محافظت در برابر هر نوع منفی‌کاری است. اما لازم نیست نگران چنین چیزهایی باشید.

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ فقط تمرکز خود را در زندگی حفظ کنید و ادامه دهید. اگر در سادانا هستید، فقط زحمت نکشید. رسیدگی خواهد شد

اگر تحت چنین تأثیراتی قرار گرفته اید، می توانید بیایید و در حوزه ضیانلینگا بنشینید، زیرا ابعاد خاصی در ضیانلینگا وجود دارد که همه اینها را باطل می کند.

لینک مفید : آموزش پرواز روح

اگر می ترسید که چنین کاری با شما انجام شده باشد، فقط یک روز آنجا بنشینید و بروید.

از کجا بفهمیم سحر و جادو در خانه وجود دارد ؟ مراقبت می شود اما بهتر است به آن چیزها توجه نکنید زیرا ذهن شما بیش از هر کس دیگری “جادوی سیاه” با شما انجام می دهد.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *