حس ششم و آموزش اصولی حس ششم چیست ؟

حس ششم و آموزش اصولی حس ششم چیست ؟ حس ششم شما می تواند در تمام جنبه های زندگیتان – روابطتان، شغلتان، خانواده – به شما کمک کند، اما بیشتر از همه به شما کمک می کند تا پتانسیل کامل خود را بشناسید و به فردی شاد و موفق تبدیل شوید.

? حس ششم چیست ؟ بخش متافیزیک PDF :

? ۱- حس ششم

? ۲- تحقیقات

? ۳- نتیجه گیری



قیمت : ۱۶.۰۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


حس ششم چیست ؟ در سال ١٩٧٨ برخی از دانشمندان بزرگ در سمیناری شرکت کردند که موضوع آن حس ناشناخته ی انسان یا همام حس ششم بود

بعد از کلی تحقیق روی حیوانات پی بردند که حیوانات نیز حسی دارند که ما آن را حس ششم مینامیم

اما متوجه شدند به مرور که حیوانات از غریضه استفاده میکنند و نمیتوان آن را حس ششم نامید


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


حس ششم چیست ؟ کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش متافیزیک

اگر تا به حال این احساس را داشته اید که ممکن است چیزی اتفاق بیفتد و آن اتفاق افتاده است، یا رویایی داشته اید که به حقیقت پیوسته است، یا فکر کرده اید که چیزی دقیقاً در همان زمان دیگری انجام داده است، پس بدون اینکه متوجه شوید از حس ششم خود استفاده می کنید.


اما، قبل از شروع، حس ششم شما چیست؟

حس ششم شما دنیای درون سرتان است – دنیای شهود یا قدرت روانی. این یک حس فوق العاده است، قدرت تجمعی همه حواس دیگر شما: بینایی، شنوایی، لامسه، بویایی و شنوایی.

حس ششم چیست ؟ همچنین منبع شگفت انگیزی از قدرت خلاقیت، درک و بینش است. همانطور که همه ما با شهود متولد می شویم، همه ما می توانیم از آن برای یافتن معنی در زندگی خود و درک کامل پتانسیل خود استفاده کنیم.

لینک مفید : زار زدائی چیست ؟

مشکل اینجاست که اکثر ما از شهود خود آگاه نیستیم و نمی دانیم چگونه از آن استفاده کنیم. این یک هنر فراموش شده است که باید دوباره کشف و توسعه یابد و تمرینات ساده زیر شما را شروع می کند.

هر روز خود را با چند لحظه سکوت کامل رفتار کنید. ما امروز در چنین دنیای شلوغ و پر سر و صدایی زندگی می کنیم و افکار زیادی در سرمان می چرخد ​​که گاهی اهمیت سکوت و سکون را فراموش می کنیم.

حس ششم چیست ؟ سعی کنید ذهن خود را با توجه به تنفس خود پاک کنید. به افکاری که دارید توجه کنید و سپس آنها را رها کنید. برای هر ایده یا راه حل جدیدی که به سراغ شما می آید، باز باشید.

وقتی ساکت هستید و واقعاً می‌توانید حس ششم خود را تنظیم کنید، شما را به آگاهی بالاتری متصل می‌کند، معمولاً از طریق احساساتتان.


به قلب خود گوش دهید

گاهی اوقات بدون هیچ دلیل خوبی می توانید به چیزهایی فکر کنید که درست نیستند. این احساس درونی را نادیده نگیرید و به آن توجه کنید. این حس ششم شماست که سعی می کند شما را راهنمایی کند.

لینک مفید : ازکجا بفهمیم طلسم شده ایم ؟

یاد بگیرید که بیشتر به آن اعتماد کنید و آن را غیرمنطقی تلقی نکنید. اعتماد به احساس درونی خود در مورد افراد و موقعیت‌ها هر روز می‌تواند خطرناک باشد، اما هرچه بیشتر به آن اعتماد کنید، قوی‌تر می‌شود.


علائم را ببینید

نه تنها به افکار و احساساتی که در درون خود دارید، بلکه به نکات و سرنخ های اطراف خود نیز توجه کنید.

حس ششم چیست ؟ کائنات با قلب شما صحبت می کند اما در زندگی روزمره ما نیز با ارسال نشانه هایی با ما صحبت می کند. مثلاً آیا اغلب یک آهنگ را می شنوید؟ آیا اعداد خاصی مدام ظاهر می شوند؟ آیا اتفاقی با کسی برخورد کردید؟


توجه کنید

گاهی اوقات حس ششم شما ممکن است به صورت یک لحظه لامپ یا فلاش الهام یا شهود درخشان ظاهر شود که به نظر می رسد از هیچ جا سرچشمه نمی گیرد. توجه کنید.

هرچه بیشتر متوجه لحظات لامپ شوید و جشن بگیرید، احتمالاً بیشتر خواهید بود. یکی از قوی‌ترین راه‌ها برای صحبت کردن با حس ششم شما از طریق به اصطلاح «تصادف‌ها» است.


حدس بزنید

این یک راه سرگرم کننده برای امتحان کردن و شروع کردن شهود خود است. وقتی تلفن شما زنگ می زند قبل از اینکه آن را بردارید، ببینید آیا می توانید حدس بزنید چه کسی تماس می گیرد یا خیر.

حس ششم چیست ؟ همین کار را هنگامی که صدای بوق می شنوید و پیامی ارسال می شود انجام دهید، یا قبل از باز کردن ایمیل خود ببینید که آیا می توانید حدس بزنید چند پیام در آنجا منتظر شما هستند یا خیر.

در ابتدا چیزها را اشتباه خواهید گرفت، اما اگر به موقع به تمرین ادامه دهید، خود را شگفت زده خواهید کرد و خواهید دید که بیشتر اوقات حق با شماست تا اشتباه.


به رویاها و رویاهای خود گوش دهید

هنگام خواب حس ششم شما نمی خوابد و رویاهای شما می توانند راه حل های خلاقانه ای در اختیار شما قرار دهند.

لینک مفید : چاکرا اول

قبل از اینکه شب به رختخواب بروید، در مورد مسائل یا سؤالاتی که می خواهید پاسخی برای آنها پیدا کنید فکر کنید و ببینید که ذهن رویاپرداز شما چه چیزی به ذهنتان خطور می کند.

حس ششم چیست ؟ ممکن است ایده خوبی باشد که یک قلم و کاغذ را نزدیک تخت خود نگه دارید تا وقتی از خواب بیدار شدید و ایده های خوبی دارید بتوانید بلافاصله آنها را یادداشت کنید و فراموش نکنید.

در طول روز تا جایی که می توانید از تخیل خود استفاده کنید. از خود سوال بپرسید و تصور کنید که پاسخ یا راه حل چیست.

از پنجره به بیرون خیره شوید و رویای روز را ببینید. مهم نیست که پاسخ یا راه حل در ابتدا منطقی نیست، فقط به پرسیدن سؤالات از خود ادامه دهید و تصور کنید که از قبل پاسخ را می دانید.


یک دفتر خاطرات داشته باشید

یادداشت روزانه افکار و احساسات خود راهی عالی برای شروع حس ششم شماست. وقتی آنچه را که فکر می‌کنید یا احساس می‌کنید یادداشت یا تایپ می‌کنید، به افکار و احساساتی که آگاهانه از آنها آگاه نیستید نیز ضربه می‌زنید.

حس ششم چیست ؟ رشد حس ششم شما مانند یادگیری هر چیزی است. اگر زیاد تمرین کنید پیشرفت خواهید کرد. و هر چه بیشتر تمرین کنید بهتر خواهید شد.

این واقعاً موردی است که از آن استفاده کنید یا وقتی صحبت از ارتباط با حس فوق العاده شما می شود آن را از دست بدهید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *