مشاوره تلفنی ازدواج موقت

مشاوره تلفنی ازدواج موقت | ممکن است مواردی در زندگی شما پیش بیاید که بتوانید از یک جلسه مشاوره بهره مند شوید. شاید به تازگی شغل خود را از دست داده اید، در مورد مسائل مالی احساس استرس می کنید، یا ازدواج شما به مشکل خورده است.

شاید خیلی احساس تنهایی یا شکست می‌کنید و فکر می‌کنید زندگی‌تان هرگز راحت‌تر نخواهد شد. شاید یکی از اعضای خانواده شما معتاد به مواد مخدر باشد و بخواهید به آنها کمک کنید تا در یک برنامه بهبودی شرکت کنند.

چه به مشاوره بحران نیاز داشته باشید و چه نیاز به چند جلسه مشاوره برای کمک به شما برای غلبه بر یک چالش در زندگی خود داشته باشید، همیشه کمک در دسترس است.

در حالی که بسیاری از افراد جلسات مشاوره حضوری را انتخاب می کنند، مشاوره تلفنی به دلایل زیادی تبدیل به یک انتخاب محبوب شده است.

راحت است، ننگ شخصی کمک طلبی را از بین می برد و می تواند با خیال راحت انجام شود. مشاوره تلفنی همچنین می تواند با انواع دیگر مراقبت های بهداشت روان مانند مشاوره آنلاین، مشاوره حضوری و مشاوره گروهی همراه باشد.

خدمات مشاوره ویژه ماندگار در مدت زمان ۶۰ دقیقه بصورت تلفنی میباشد.

پس از وارد کردن مشخصات خود ( لطفا با دقت کامل و صحیح ) در فرم زیر و سپس پرداخت هزینه حق مشاوره، جهت تعیین زمان دقیق مشاوره، اپراتورهای ما بلافاصله با شما تماس میگیرند.


» جهت تعیین زمان مشاوره همین حالا اقدام کنید «


مرحله ۱ از ۳

لطفا شماره تماس در دسترس و همیشه پاسخگو خود را وارد کنید !!


مشاوره ازدواج یک دلیل محبوب برای مراجعه به یک جلسه مشاوره تلفنی است. گاهی اوقات یک زوج در بن بست زندگی مشترک خود قرار می گیرند و می توانند از کمک یک متخصص برای تسهیل گفتگوهای مفید و سازنده با شریک زندگی خود استفاده کنند.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : با هر چیزی که در زندگی زناشویی شما چالش برانگیز است، یک جلسه مشاوره اولیه، همراه با جلسات بعدی، می تواند برای کمک به شما و شریک زندگی تان برای برقراری ارتباط بهتر و غلبه بر موانعی که ممکن است با آن مواجه شوید، بسیار مفید باشد.

لینک مفید : مشاوره تنهایی

مراجعان مشاوره ابتدا انتخاب می کنند که کدام شکل از مشاوره برای برنامه هایشان منطقی تر است، چه مشاوره تلفنی، چه مشاوره آنلاین یا مشاوره حضوری. پس از انتخاب یک روش، انتخاب ارائه دهنده در مرحله بعدی است.

بسیاری از مشاوران برای شروع فرآیند مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهند. از آنجا، شما و شریک زندگیتان، همراه با مشاورتان، تصمیم خواهید گرفت که هر چند وقت یک بار فکر می کنید باید ملاقات کنید.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : همچنین در مورد اینکه آیا معتقدید این روش موفق خواهد بود، بحث خواهید کرد. به یاد داشته باشید، راه های متعددی برای «حضور» در مشاوره وجود دارد. برداشتن گام ها برای جستجوی جلسات مشاوره حرکتی در مسیر درست است.


شما واقعا به کسی نیاز دارید که صحبت کند

اگر شما یا کسی که می‌شناسید به خدمات مشاوره بحران نیاز دارید، مشاوره تلفنی سریع‌ترین و بهترین راه برای دریافت کمک سریع است. هر روز برخی از مردم به دنبال مشاوره تلفنی هستند زیرا نمی دانند به کجا مراجعه کنند.

لینک مفید : مشاوره برنامه ریزی مالی و مشاوره هوش مالی

این خدمات مشاوره ای برای همین است. آنها به شما در حل مسائل فوری کمک خواهند کرد و سپس نوعی مشاوره را برای شما در نظر می گیرند که در کوتاه مدت یا بلندمدت احساس راحتی می کنید.

مجله روانشناسی مشاوره نشان می دهد که مشاوره تلفنی می تواند بسیار موثر باشد.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : بلافاصله خطوط ارتباطی بین یک ارائه دهنده خدمات و شخصی که به پشتیبانی فوری تلفنی نیاز دارد باز می کند. در صورت استفاده از مشاوره تلفنی، می توانید به سرعت کمک مورد نیاز خود را دریافت کنید.

همیشه افرادی آماده و مایل هستند که در هر چالشی که با آن روبرو هستید به شما کمک کنند و شما را با خدمات مشاوره اضافی برای درمان و مراقبت بیشتر در تماس باشند.

لینک مفید : مشاوره تلفنی ازدواج

به سادگی با برقراری یک تماس تلفنی برای بحران یا یک تماس مشاوره تلفنی، می‌توانید علت مشکلات خود را بررسی کنید و راه‌هایی را برای مدیریت مثبت‌تر این احساسات جستجو کنید. یک جلسه تلفنی اغلب می تواند تفاوت اساسی برای کسانی که مشکل دارند ایجاد کند.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : حتی اگر همه چیز ناامیدکننده به نظر می رسد، مطمئن خواهید بود که می توانید از آن عبور کنید و اقدامات لازم برای رسیدن به روز روشن تر را با مشاوره مداخله در بحران انجام دهید.

کسانی که با اضطراب شدید دست و پنجه نرم می کنند، اغلب حتی نمی خواهند خانه را ترک کنند. اگر آشنا به نظر می رسد، بدانید که تنها نیستید و افرادی هستند که می توانند به مدیریت اضطراب شما کمک کنند.

لینک مفید : مشاوره انگیزشی تخصصی موفقیت

مشاوره تلفنی برای کسانی که با اضطراب سروکار دارند بسیار موثر است. به طور معمول، شما با یک جلسه مشاوره تلفنی رایگان شروع می کنید و سپس با یک درمانگر انفرادی همکاری نزدیک خواهید داشت. با هم آنچه را که باعث اضطراب شما می شود و راه های مدیریت آن کشف خواهید کرد.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : اگر متوجه شدید که برای استفاده از تلفن خیلی زود است، مشاوره ایمیلی نیز یک گزینه است.

مشاوره ایمیلی، اگرچه سنتی نیست، اما راهی برای کسانی است که نمی توانند فوراً از مشاوره تلفنی استفاده کنند. با این حال، همچنان می‌توانید پشتیبانی لازم را دریافت کنید.

در حالی که مدت زمان بیشتری طول می کشد، زیرا ممکن است فوراً پاسخی دریافت نکنید، اگر نتوانید خودتان را مجبور به صحبت با یک مشاور شخصاً یا صحبت با شخصی تلفنی کنید، یک گزینه است.

لینک مفید : مشاوره تلفنی ازدواج

هدف این خواهد بود که به مشاوره تلفنی، آنلاین یا حضوری برسید. با این حال، با سرعت شما خواهد بود. هرگز سودمند نیست که به زور نصیحت شما را به نحوی که باعث ناراحتی شما شود، مفید باشد. که نتیجه معکوس خواهد داشت.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : اگر مرتباً برای کار یا سرگرمی سفر می کنید، مشاوره تلفنی راهی عالی برای حل مسائلی است که ممکن است شما را ناراحت کند، مهم نیست در کجای دنیا هستید.

مزیت درمان از راه دور این است که شما می توانید آن را از هر ایالت یا کشوری در جهان انجام دهید و مجبور نباشید برنامه شلوغ سفر خود را کار کنید.

اگر تلفنی بودن برای شما راحت نیست، مشاوره آنلاین نیز یک جایگزین فوق العاده است.

لینک مفید : مشاوره تلفنی خیانت

کسانی که از مشاوره آنلاین استفاده می‌کنند از این واقعیت لذت می‌برند که می‌توانند رو در رو با پزشک صحبت کنند، اما لازم نیست هر بار که قرار ملاقات دارید در یک مکان باشند.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : شما می توانید در طول جلسه مشاوره خود وارد رایانه خود شوید و به خدمات مشاوره فوق العاده دسترسی داشته باشید.

اگر قرار ملاقات منظمی برای مشاوره ندارید اما نیاز به فردی دارید که فوراً با او صحبت کنید، مشاوره تلفنی همیشه ۲۴ ساعت شبانه روز و هفت روز هفته در دسترس است. شما هرگز نیازی به احساس تنهایی ندارید زیرا همیشه کسی وجود دارد که در صورت نیاز با او صحبت کنید.

لینک مفید : مشاوره تلفنی خیانت همسر

مجله مشاوره بیان می کند که اثربخشی مشاوره تلفنی “به نظر می رسد یک تمرین روانشناختی موثر باشد.” آنها همچنین بیان می کنند که “بر خلاف مشاوره حضوری، مشاوره تلفنی راحت و کم هزینه است.”

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : اساساً مشاوره تلفنی به طور خاص یک روش اثبات شده مراقبت از سلامت روان است.


مشاوره تلفنی می تواند ارزان تر باشد

اگر به دنبال مراقبت های روانی هستید اما پول زیادی ندارید یا بیمه عالی ندارید، مشاوره تلفنی گزینه بسیار خوبی برای شماست. مشاوره تلفنی و جلسات مشاوره تلفنی ارزان تر است زیرا هیچ هزینه ای برای پزشک وجود ندارد. آنها می توانند در هر نقطه از جهان یا از دفتر خانه خود کار کنند.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : برای شما، این به معنای خدمات مشاوره ارزان تر است. مشاوره تلفنی به اندازه مشاوره حضوری مفید است، اما هزینه آن ۴۱۰ دلار در هفته کمتر است.

هزینه مشاوره تلفنی به طور متوسط ​​۴۰ تا ۷۰ دلار است، در حالی که مشاوره حضوری ۲۰۰ تا ۵۰۰ دلار در هر جلسه هزینه دارد.

بدون بیمه، مشاوره برای بسیاری دور از دسترس است، اما مراقبت های بهداشت روان اکنون با مشاوره تلفنی برای همه قابل دسترسی است.

حتی برخی از خدمات مشاوره تلفنی رایگان ارائه می دهند. برای شرکت در مشاوره لازم نیست که ثروتمند باشید. استفاده از خدمات مشاوره تلفنی برای همه مقرون به صرفه است.


مشاوره تلفنی در رابطه با خشونت در ازدواج

اگر در یک رابطه خطرناک هستید، بیرون رفتن از خانه برای خدمات مشاوره ممکن است چالش برانگیز باشد. همچنین می‌تواند برای این زنان و مردان خطرناک باشد اگر شریک خشونت‌آمیزشان بداند که وقتی به بیمه پرداخت می‌شود به دنبال مشاوره هستند.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : در این موارد، خدمات مشاوره تلفنی رایگان هم برای پشتیبانی و هم برای ایمنی بسیار مهم است. تنها چیزی که نیاز دارید دسترسی به تلفن است.

مشاوره رایگان تلفنی تنها راهی نیست که یک شریک مورد آزار و اذیت می تواند خدمات بهداشت روانی را دریافت کند. مشاوره آنلاین گزینه دیگری است. اگر نگران این هستید که شریک زندگی‌تان مصرف تلفن یا اینترنت شما را ردیابی کند، این دو گزینه می‌توانند به شما کمک کنند تا پشتیبانی لازم را دریافت کنید.

خدمات مشاوره تلفنی رایگان یک گزینه مناسب برای کسانی است که نمی دانند چگونه تاریخچه اینترنت خود را پاک کنند.

مشاوره تلفنی ازدواج موقت : هنگام جستجوی خدمات مشاوره، نکته مهمی که باید به خاطر داشته باشید این است که شما در حال برداشتن اولین قدم عالی برای رهایی از یک رابطه خطرناک و آزاردهنده هستید.


برگرفته از : ۷ Ways That Telephone Counseling Can Help You

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *