جزوه آموزش icdl و آشنایی اصولی با icdl

جزوه آموزش icdl و آشنایی اصولی با icdl  | بخش دانشگاهی | PDF شامل : ۱- مهارت های هفتگانه icdl چیست؟ ۲- آموزش icdl اصولی ۳- آشنایی با مفاهیم پایه و اساسی ۴- آشنایی با شیوه به کارگیری نرم افزار  و…



قیمت : ۱۲.۵۰۰ تومان ? سفارش / دریافت سریع ?


گواهینامه بین المللی کامپیوتر (ICDL) به طور گسترده شناخته شده ترین گواهینامه کامپیوتری همه جانبه در جهان است و eCollege آموزش هایی را برای دانش آموزان فراهم می کند تا به میلیون ها نفر بپیوندند تا به این اعتبار معتبر دست یابند.

کاربران در هر سنی می توانند در این دوره آنلاین ثبت نام کنند تا در برنامه های معمولی که به کاربران کمک می کند زندگی حرفه ای و شخصی خود را بهبود بخشند کاملاً مهارت پیدا کنند.

سواد کامپیوتر یک مهارت اساسی است، چه به دنبال شغل باشید و چه بخواهید درک خود از فناوری دیجیتال را بهبود بخشید. برنامه کاربردی و به روز ICDL یک مجموعه مهارت بین المللی و اعتماد به نفس برای پیشرفت در دنیای دیجیتال را فراهم می کند.


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


کانون آموزشی و فرهنگی کانون خرد ایران انواع PDF و فایل صوتی | بخش دانشگاهی


جزوه آموزش icdl

برنامه صدور گواهینامه ICDL آموزش و گواهینامه آنلاین را برای شرکت کنندگان در مورد مهارت ها و شایستگی های اساسی برای استفاده موفقیت آمیز از رایانه ها و برنامه های کاربردی رایانه ای رایج فراهم می کند.

جزوه آموزش icdl : برنامه صدور گواهینامه شامل ماژول هایی است که بر طیف گسترده ای از موضوعات مانند ملزومات رایانه، پردازش کلمه، امنیت فناوری اطلاعات و همکاری آنلاین متمرکز هستند.

هر ماژول از یک ماژول یادگیری و یک امتحان تشکیل شده است. در بخش یادگیری، کاربران مهارت های لازم را برای آمادگی در آزمون گواهینامه کسب می کنند و آزمون نشان می دهد که کاربر در زمینه های مورد نیاز مهارت کافی را کسب کرده است.

برنامه صدور گواهینامه بین المللی گواهینامه رانندگی کامپیوتری (ICDL) با موفقیت در انجمن بین المللی فناوری در آموزش (ISTE) Seal of Alignment برای آمادگی بررسی شد.

جزوه آموزش icdl : داوران تشخیص دادند که این منبع مهارت‌های فناوری اساسی مورد نیاز برای پشتیبانی از استانداردهای ISTE 2016 برای دانشجویان را ارزیابی می‌کند. برنامه صدور گواهینامه ICDL طیف گسترده ای از دانش و مهارت های اساسی برای استانداردهای ISTE برای دانش آموزان را پوشش می دهد.

لینک مفید : خلاصه جزوه ماشین های الکتریکی ۲ و دانلود جزوه

هم ماژول‌های یادگیری و هم آزمون‌های صدور گواهینامه، طیف وسیعی از برنامه‌ها و موضوعات پایه، از جمله پردازش کلمه، صفحات گسترده، ملزومات رایانه، امنیت فناوری اطلاعات و غیره را پوشش می‌دهند، و بسته به نیازها و توانایی‌های کاربر در سطوح مختلف.

جزوه آموزش icdl : بازبینان دریافتند که این ماژول‌ها هم از نظر دامنه و هم از نظر عمق دانش و مهارت‌هایی که به آن‌ها پرداخته‌اند چشمگیر است و با شرکت در این برنامه، مربیان می‌توانند اطلاعات ارزشمندی در مورد مهارت‌ها و دانش پایه دیجیتال خود یا دانش‌آموزانشان بیاموزند.

لینک مفید : کنترل فرآیند دانشگاه علوم تحقیقات دکتر آبادچی

برنامه صدور گواهینامه ICDL از آمادگی برای استانداردهای ISTE زیر برای دانشجویان پشتیبانی می کند:

۱. یادگیرنده توانمند

۱.a. دانش آموزان اهداف یادگیری شخصی را بیان می کنند و تعیین می کنند، استراتژی هایی را با استفاده از فناوری برای دستیابی به آنها توسعه می دهند و در خود فرآیند یادگیری برای بهبود نتایج یادگیری فکر می کنند.

۱.b. جزوه آموزش icdl : دانش‌آموزان شبکه‌هایی می‌سازند و محیط‌های یادگیری خود را به گونه‌ای سفارشی می‌کنند که از فرآیند یادگیری پشتیبانی کند.

لینک مفید : جزوه معادلات دیفرانسیل و آشنایی با اساس دیفرانسیل

۱.c. دانش‌آموزان از فناوری برای جستجوی بازخوردی استفاده می‌کنند که باعث اطلاع‌رسانی و بهبود عملکرد آنها شود و یادگیری خود را به روش‌های مختلف نشان دهند.

۱.d. جزوه آموزش icdl : دانش آموزان مفاهیم اساسی عملیات فناوری را درک می کنند، توانایی انتخاب، استفاده و عیب یابی فناوری های فعلی را نشان می دهند و می توانند دانش خود را برای کشف فناوری های نوظهور انتقال دهند.

۲. شهروند دیجیتال

۲.a. دانش آموزان هویت و شهرت دیجیتال خود را پرورش می دهند و مدیریت می کنند و از ماندگاری اقدامات خود در دنیای دیجیتال آگاه هستند.

لینک مفید : ریاضیات عمومی انتگرال (فصل ۴-۹) ریاضیات

۲.b. دانش آموزان هنگام استفاده از فناوری، از جمله تعاملات اجتماعی آنلاین یا هنگام استفاده از دستگاه های شبکه، رفتار مثبت، ایمن، قانونی و اخلاقی دارند.

۲.c. جزوه آموزش icdl : دانش آموزان درک و احترام به حقوق و تعهدات استفاده و به اشتراک گذاری مالکیت معنوی را نشان می دهند.

لینک مفید : لیست تمام دانشگاه های مورد تایید وزارت بهداشت در دنیا

۲.d. دانش آموزان داده‌های شخصی خود را برای حفظ حریم خصوصی و امنیت دیجیتال مدیریت می‌کنند و از فناوری جمع‌آوری داده‌ها که برای ردیابی ناوبری آنلاین خود استفاده می‌شود آگاه هستند.

۳. سازنده دانش

۳.a. دانش آموزان برای یافتن اطلاعات و سایر منابع برای فعالیت‌های فکری یا خلاقانه خود، استراتژی‌های پژوهشی مؤثری را برنامه‌ریزی و به کار می‌گیرند.

۳.b. جزوه آموزش icdl : دانش آموزان دقت، دیدگاه، اعتبار و ارتباط اطلاعات، رسانه ها، داده ها یا منابع دیگر را ارزیابی می کنند.

۳.c. دانش‌آموزان اطلاعات را از منابع دیجیتالی با استفاده از ابزارها و روش‌های مختلف برای ایجاد مجموعه‌ای از مصنوعات که پیوندها یا نتیجه‌گیری‌های معناداری را نشان می‌دهند، مدیریت می‌کنند.

لینک مفید : بخش دانش آموزی

۳.d. دانش آموزان با کاوش فعالانه مسائل و مشکلات دنیای واقعی، توسعه ایده ها و تئوری ها و پیگیری پاسخ ها و راه حل ها دانش می سازند.

۴. طراح مبتکر

۴.a. جزوه آموزش icdl : فرآیند طراحی عمدی را برای تولید ایده، آزمایش تئوری ها، ایجاد مصنوعات نوآورانه یا حل مشکلات معتبر بشناسید و از آن استفاده کنید.

۴.b. دانش‌آموزان ابزارهای دیجیتال را برای برنامه‌ریزی و مدیریت یک فرآیند طراحی که محدودیت‌های طراحی و ریسک‌های محاسبه‌شده را در نظر می‌گیرد، انتخاب و استفاده می‌کنند.

لینک مفید : بخش تکنولوژی

۴.c. به عنوان بخشی از فرآیند طراحی چرخه ای، نمونه های اولیه را توسعه، آزمایش و اصلاح کنید.

۴.d. تحمل ابهام، پشتکار و ظرفیت کار با مشکلات بی پایان را نشان دهید.

۵. متفکر محاسباتی

۵.a. جزوه آموزش icdl : دانش‌آموزان برای روش‌های به کمک فناوری، مانند تجزیه و تحلیل داده‌ها، مدل‌های انتزاعی و تفکر الگوریتمی در کاوش و یافتن راه‌حل، تعاریف مسئله را فرموله می‌کنند.

۵.b. دانش‌آموزان مسائل را به بخش‌های جزء تقسیم می‌کنند، اطلاعات کلیدی را استخراج می‌کنند و مدل‌های توصیفی را برای درک سیستم‌های پیچیده یا تسهیل در حل مسئله توسعه می‌دهند.

لینک مفید : بخش ورزشی

۵.c. مشکلات را به اجزای سازنده تقسیم کنید، اطلاعات کلیدی را استخراج کنید، و مدل های توصیفی را برای درک سیستم های پیچیده یا تسهیل حل مسئله ایجاد کنید.

۵.d. جزوه آموزش icdl : دانش‌آموزان نحوه عملکرد اتوماسیون را درک می‌کنند و از تفکر الگوریتمی برای ایجاد دنباله‌ای از مراحل برای ایجاد و آزمایش راه‌حل‌های خودکار استفاده می‌کنند.

۶. ارتباط خلاق

۶.a. دانش آموزان بسترها و ابزارهای مناسب را برای دستیابی به اهداف مورد نظر از ایجاد یا ارتباط خود انتخاب می کنند.

۶.b. جزوه آموزش icdl : دانش‌آموزان آثار اصیل خلق می‌کنند یا مسئولانه منابع دیجیتالی را به خلاقیت‌های جدید تغییر می‌دهند یا دوباره ترکیب می‌کنند.

۶.c. دانش آموزان با ایجاد یا استفاده از انواع اشیاء دیجیتالی مانند تجسم ها، مدل ها یا شبیه سازی ها، ایده های پیچیده را به وضوح و به طور موثر منتقل می کنند.

۶.d. دانش آموزان محتوایی را منتشر یا ارائه می کنند که پیام و رسانه را برای مخاطبان مورد نظرشان سفارشی می کند.

۷. همکار جهانی

۷.a. جزوه آموزش icdl : از ابزارهای دیجیتالی برای ارتباط با فراگیران با پیشینه ها و فرهنگ های مختلف استفاده کنید و با آنها به روش هایی درگیر شوید که درک و یادگیری متقابل را گسترش می دهد.

۷.b. از فناوری های مشترک برای کار با دیگران، از جمله همتایان، کارشناسان یا اعضای جامعه برای بررسی مسائل و مشکلات از دیدگاه های مختلف استفاده کنید.

لینک مفید : پخش تراکت

۷.c. دانش آموزان به طور سازنده به تیم های پروژه کمک می کنند و نقش ها و مسئولیت های مختلفی را به عهده می گیرند تا به طور مؤثر در جهت یک هدف مشترک کار کنند.

۷.d. جزوه آموزش icdl : مسائل محلی و جهانی را بررسی کنید و از فناوری های مشترک برای کار با دیگران برای بررسی راه حل ها استفاده کنید.

و . . .


این موضوع به صورت کامل و جامع داخل این پی دی اف توضیح داده شده ، لطفا تهیه و با دقت مطالعه کنید !!


برگرفته از : ICDL CERTIFICATION PROGRAM

‫۴ دیدگاه ها

  1. The non zero slope of the scaled Schoenfeld residuals on the time function suggested that the proportional hazard assumption was met best generic cialis This has led to a lopsided investigational approach towards ACEI AAG, with six trials listed on ClinicalTrials

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *